2012. október 2., kedd

"Majdnemvizsla" :-)

Majdnemvizsla Zeuszom hozza a formáját nap mint nap :-)

A napokban kiporszívóztam az autómban kiszóródott sót ( hogy hogyan került oda, az egy másik történet, most nem mesélem el) Valamiért beszaladtam a házba, és mikor visszaértem, ez a látvány fogadott:-))))






No comment :-))

Talán már írtam, vagy nem...., hogy éjszakánként feloson az emeletre, és befekszik a Bandika ágyába a lábához :-) Jaaaaaaaj, de ciki :-) Eleinte a szívbajt hozta ránk, amikor a sötétben összefutottunk vele a társalgóban :-) ( Mondjuk, mert félálomban a mosdóba botorkáltunk ki a sötétben) Mára már megszoktuk :-)  Ezt a képet ma reggel készítettem.....Most nem feküdt az ágyba, csak várta türelmesen, hogy felébredjenek a fiúk :-)



Nagyon rosszul viseli a sulit :-( Ő is :-) Naponta többször feljön, és benéz a fiúk szobájába.......hátha mégis itthon vannak :-))  Imádjuk :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése