2012. október 18., csütörtök

Díszmadarak

Egyik reggel elvittem a fiúkat a suliba, majd beszaladtam a közértbe. Cirka egy óra alatt megjártam az egészet. Amikor hazaértem, döbbenten láttam, hogy a kutyák az udvaron szaladgálnak......a bejárati ajtó nyitva....Nem estem pánikba, mert a család fele otthon volt, gondoltam, valaki kiengedte őket. Én kis naiv :-) Ugyanis senki nem engedte ki őket.....Mivel ez eddig nem volt szokás nálunk, csakis Virág lehetett az, aki kinyitotta az ajtót, és szabadon engedte a bandát :-)
Később be is igazolódott a sejtésem :-)

De nem erről akartam írni, hanem arról a sokkról, amit akkor kaptam, amikor beléptem az ajtón :-( Ez a látvány fogadott:



És ez folytatódott jobbra, az étkezőben.....csak nem tudtam lefotózni :-(
Döbbenten álltam és néztem......majd amikor felocsúdtam...ordítottam....:-)

Amikor eljutott a tudatomig, hogy ez az "egyszervoltágymaúszógumi".....maradványa, kicsit megnyugodtam. Aztán körbe néztem a házban, hogy van-e még egyéb kár :-)
De hála égnek nem volt. A csajok csak úgy lapultak.....ellenben Zeusz az ágyában "szundikált", és szemmel láthatóan semmiről sem tudott :-)
Na ja, csakhogy akkor feltűnt, hogy a vadiúj fekete kutyatakaró hiányzik a képből :-) Ami azért 70x100 cm-es, szóval nem tűnhet el olyan egyszerűen. Már-már kezdtem pánikba esni....hogy az ufók vitték el, mert ugye anyag nem vész el......de akkor hová alakult át...? :-) Na, ekkor lettem figyelmes drága Zeuszom ártatlan arckifejezésére.......és láss csodát!!! A takaró alatta volt az ágyában!!!  Na de hogy hogy került oda????   Azt csak a koboldok tudják :-))

Szóval, ma már úszógumi sem. Irány a kuka. Viszont az ordítás hatásos volt, mert egész délelőtt olyan nagyon jók voltak....., mint a mesében :-)

Ezt a képet akkor csináltam, amikor hazaértünk suliból. Igazán kedves fogadtatás, ugye? Nem csoda, ha a fiúk  rohannak haza iskolából :-)




Ebéd :-) Jó távol egymástól :-)



Viráááááág!!! Ez az én ágyam!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése