2012. október 20., szombat

Elutazott


Pántlika elutazott. Most szomorú vagyok. A búcsúzkodás mindig fájdalmas és megvisel. Holnap, ha híreket kapok, hogy megérkezett és minden rendben van, sokkal jobb lesz. Ha pedig kapok róla fotókat is új családjától....nos, az lesz az igazi boldogság.

Nem tudom elégszer leírni, mennyire fontos neki a szeretet, a testi közelség. Ezek a képek ma készültek. Búcsúzik.




Nagyon szereti, ha simogatják a pociját :-) Ez a gyönyörű poci Tomika odaadó ápolásának köszönhető, mert a műtét után nagyon csúnya lett a sok vörös allergiás kiütéstől. Tomika naponta többször bekente aloe-vera-val :-) Köszönöm, kisfiam!
 

Délután 4-kor indultam el vele otthonról. A család búcsúzott....a kutyusok is. Ezt nem részletezem :-(
Az autóban jól viselkedett, ahogy szokott. A városban végig ült és nézelődött. Nem tudom, sejtette-e, hogy most látja utoljára Budapest utcáit. Az autópályán lefeküdt. Szomorú volt. Csak ketten voltunk, a többiek sehol :-(
Sokat kellett várnunk, mert voltak, akik késtek. Már megint. A kutyusokat folyamatosan pakolták be a ketrecekbe. Evelin elintézte megint, hogy ő csak az utolsó pillanatban szálljon be. Addig együtt lehettünk. Összebújva, puszilgatva egymást.Azt a kis szürke atkás orrocskáját :-) Két lábával átölelte a lábamat, úgy könyörgött, hogy ne engedjem :-(

Közben történt egy kis baleset is. Elvittem kicsit sétálni, és visszafelé ráléptem az egyik lábára :-( Olyan rosszul, hogy a körme mellett el kezdett vérezni :-( Na, több sem kellett nekem, még ez is :-(

De hála égnek, elállt és nem volt komoly. Aztán, menni kellett. Be a sarokba, a sötét, belső zárt boxba. Emiatt is elkeseredtem. Ma minden bajom volt, úgy látszik. Ott már nem tudtam búcsúzkodni tőle. Egy óvatlan pillanatban azért beléptem az autóba és a résen bedugtam az ujjamat hozzá...
Ő pedig megnyalogatta....Utoljára :-(

Hát, ennyi. Evelin és Laci, köszönöm a gyámolítást!! Itthon várt rám Virág és Zeusz. Most gyorsan lefekszem aludni, és arra gondolok, hogy drága kicsim is elalszik az autóban, és hipp-hopp megérkezik egy szép  jövőbe.

Nagyon boldog gazdis életet kívánunk neked Pántlika, és soha nem fogunk elfelejteni!
Ilyen kedves, szeretetteljes kutyuska csakis a legjobbat érdemli! Az Angyalok vigyázzanak rád!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése