2012. június 13., szerda

Az első napok....

Na az az első éjszaka nem volt olyan rózsás, ahogy gondoltam :-)
Éjfél körül ugyanis Mandula felkelt, átmászott a barikádon és csinálta a fesztivált :-)
Amikor már nem bírtam tovább, lecuccoltam a nappaliba és a kanapén próbáltam aludni, hátha akkor megnyugszik. Meg is nyugodott, de hálából óránként megnyalogatta az arcomat :-)
Szép éjszakám volt :-)
Egyébként, köszöni, jól van. Szépen eszik. Mit eszik, zabál!! :-)  Naponta többször adok neki keveset...
Játszani imád, Zeusszal és a gyerekekkel sokat rohangál a kertben. Sétáltunk is kétszer tegnap, nagyon rendesen viselkedett.
És persze, el nem mozdul mellőlem :-)  Ahol vagyok, ő ott fekszik, és ahová megyek, jön utánam :-)  De mindenkivel jól kijön, hiszen mindnyájan szeretjük.
Ma azért sok rosszaságot csinált, ugyanis lépten-nyomon jön fel a lépcsőn az emeletre, amit nem szabad....  A másik rossz szokása pedig az lett hirtelen, hogy nem akar kint maradni az udvaron, szinte azonnal el kezdi kaparni az ajtót :-(  Pedig Zeusszal a jó időben nyugodtan kint maradhatna.
Amúgy valóban nagyon okos. Érti, hogy mit jelent a nem, és hallgat a nevére 2 nap után.
Az a baj, már most nagyon szeretjük.....de muszáj lesz elengedni, mert......mert utána jön majd egy következő "rászoruló" . Majd lesz valahogy....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése