2014. június 9., hétfő

Lady, a 24.

Május 27-én  megérkezett hozzám a VM legújabb védence, Lady  , aki a Gizi munkanevet kapta.

Ezt írtam az első napról :
 
Lady Gizi  nem sovány . De az volt.Egyszer, amikor még "gazdis" volt. Nélkülözött....sokat. Aztán a "gazdik" külföldre költöztek és őt itt hagyták sorsára. De a sors kegyes volt hozzá, mert egy szomszéd ideiglenesen befogadta, és mivel nagyon sajnálta, etette.....etette....és etette.... Mert nagyon sajnálta Így aztán Lady szépen kigömbölyödött a szeretettől Lóránt, az ideiglenes gazdi azonban rájött, hogy hosszú távon most nem alkalmas a kutyatartásra, ezért a VM segítségét kérte, hogy Lady-nek boldog vizslaélete lehessen a továbbiakban. Sőt, még fel is szállította Bp-re, amiért nagyon-nagyon hálásak vagyunk neki. Mindenért, amit Lady-ért tett.
Lady megérkezett. Kedves, barátságos kutyuska. Zeusszal rögtön játszott, a kertet szélsebesen felfedezte, körbeszimatolta a házat belül is. Napközben többnyire a napon heverészett, szépen megebédelt ( diétás koszt sok répával ) , délután nagyot sétáltunk. Nagyon élvezte és szépen sétált annak ellenére, hogy talán életében először találkozott pórázzal. Minden a legnagyobb rendben volt....egészen mostanáig. Most ugyanis sír Mindenki aludna, ő pedig sír Pedig már a gyerekszobába is felmehetett. Holnap délelőtt doki. Na persze, addig jó lenne kicsit aludni is :-(


 Másnap normalizálódott a helyzet, azóta szépen alszik. Megnyugodott :-)





 Egy bejegyzésem a FB-ról :-) :


Szörnyűséges dolog történt ma Lady Gizivel!!! Meg kellett fürödnie! Bizony ám! Na nem azért, mert ehhez volt kedvem.....hanem azért, mert a kisasszony sz@rba hempergett a mezőn VASTAGON állt rajta , amit a férjem először megpróbált papírtörlővel letörölni Még jobban szétkente Én pedig egy hős vagyok, mert bezárkóztam vele a fürdőbe, és nem volt menekvés!!! Én még ilyen koszos vizslával nem is találkoztam. Annyi mocsok jött le róla, hogy öröm volt nézni..... De Lady Gizi nem volt boldog......sőt, teljesen kiborult Na de , tisztaság, fél egészség, ugye bár. És azért azt Ő sem gondolhatta komolyan, hogy nyakig trágyásan fog az ágyamba feküdni Most összekucorodva, sértődötten alszik.....vagy legalábbis úgy csinál. Hjahhhh....kutyasors 
 
Amúgy, azóta is a komposztból eszik :-( Ilyen büdös vizslám sem volt még eddig :-)  :-)
 



Egy újabb beszámoló :

Lady annak ellenére, hogy eddigi életében valószínűleg nem
sok szeretetben volt része, pont olyan vizsla, mint
bármelyik. A simiért egy kis hasvakarásért bármire hajlandó :-)

A nevelés ugyan ráfér, de alapvetően szót fogad. Látni
rajta, hogy okos, értelmes és igazából nem is ellenkezik.

Első szóra kimászik a Zeusz ágyából, ha szólok neki :-)

A lakásban szépen viselkedik. Szobatiszta, nem rongál,
heverészik naphosszat, ha úgy hozza az élet....
Hála égnek remekül alszik éjszaka......gondolom, nem kell
mondanom, hogy hol :-)

A diétát nem nagyon díjazza. Látom rajta, hogy mindig
éhes...:-(  De ne essen kétségbe senki, kap annyit enni,
amennyire szüksége van, szó sincs éheztetésről.

Zeusszal játszik, más kutyákkal is kedves, és persze a
gyerekekkel nagyon.
Na ezt nem mondhatjuk el az orvosi rendelő dolgozóiról :-(
Sajnos, iszonyatos védekezési reakcióba kezdett, amikor  az
egyik asszisztens megközelítette kezében az elektromos
borotvával :-(  Most komolyan....nem is akarok arra
gondolni, milyen rossz emléket idézett fel benne berregő
masina :-(
Mindezek ellenére a kapun még mindig ki akar szökni, ami
teljesen érthetetlen.....HOVÁ???  Hiszen nálunk kap enni,
kap szeretetet, kényelmes körülmények között él, ja, és
sétálunk is rendszeresen (igaz, egyelőre pórázon), kell
ennél több egy kutyusnak? Talán ez is valami beidegződés.

A végére maradt a rossz hír. Gizinek súlyos emlődaganata
van, amit hamarosan meg fognak operálni :-(

Lesz miért izgulni a közeljövőben .

Lady kb. 6 éves, nem mai csirke, de eleven, életvidám kis
vizsla,  szerető, hűséges társa lenne az őt örökbefogadó
gazdinak, és igazán megérdemelné, hogy most már boldogan
élje az életét :-)











 És végül a legfrisseb hírek. 


Lady tegnap meglógott a kapun :-(  Napok óta nem ment ki, sőt, a mezőn első szóra visszament a férjemhez, így már póráz nélkül futkorászhatott.

Tegnap vendég jött hozzám, és egy óvatlan pillanatban kiszaladt a kapun :-(  Nem aggódtam....behívható....utána léptem, és a nevét kiabáltam.....de semmi, se látott, se hallott.....csak szaladt. Szaladtam utána és egyfolytában kiabáltam....még csak hátra sem nézett, meg sem torpant :-(  Futott egyenesen a Pusztakúti út felé :-(  Az autók száguldoztak.....szaladtam utána, kiabáltam a nevét, és közben imádkoztam, hogy ne üssék el :-( Átszaladt az úton.....én utána...  akkor rájöttem, teljesen esélytelen, visszafordultam és hazarohantam riasztani a családot, hogy induljanak a keresésére. A férjem indult legelőször.....és az utcában szembe jött vele LAdy. Hazajött. Megint átszaladt azon a szőrnyű úton, de épségben hazajött. 5 évet öregedtem a félelemtől :-(

Tudta, hogy rosszat csinált, mert folyton utánam jött, bocsánatot kért, de én most nagyon kemény voltam, de nem engedtem :-( Nem simogattam meg, nem szeretgettem, nem bújhatott hozzám. Meg kell értenie, hogy ilyet nem tehet soha de soha többé. A saját érdekében, és nem az enyémben.   

Holnap műtét :-( Szorítsatok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése