2013. február 14., csütörtök

Hanga

Hétfőn átesett az ivartalanításon. Sajnos, nem volt túl jól. Este, amikor érte mentem és elmentünk sétálni, semmi lelkesedés, semmi örömködés.....Biztosan nagy fájdalmai voltak.. Nem hozhattam haza, mert vér volt a hasüregében, benn tartották kórházban :-(  Nagyon rossz volt, de jobb volt így....bármi gond van, közel a segítség.
A méhe rettenetes állapotban volt, tele volt hegekkel. Azt mondják az orvosok, valószínűleg "agyon születték" :-((  Utána meg kidobták :-((   EMBER!!!!  Embernek lehet nevezni az ilyet??

Kedd délben mentem érte, na akkor már volt hatalmas örvendezés, amikor meglátott. Végre, az igazi Hanga fogadott. Azóta jól van, hála égnek. Szépen eszik-iszik, olyan, mint szokott.

Ahogy írtam az előző posztban, Szálkással egészen összebarátkozott. Legalábbis elfogadta, hogy ő is itt van :-) De amikor Szálkás este benéz hozzánk, bizony keményen rámorog :-) Na nehogy már ide is betolakodjon!! :-)  ( a hálóba )
Az a legmurisabb az egészben, hogy ő próbálja Szálkást terrorizálni, de Szálkás fütyül rá. Nem megy el a takaróról, nem megy el az ölemből, elengedi a füle mellett a házsártos  vénasszony morgását :-)

Ketyeg az óránk.....Két hetünk van, és ő is utazik. Nem tudom, hogy fogom kibírni......:-(  De magamtól is jobban féltem őt :-( Annyira de annyira ragaszkodik hozzám, olyan szemekkel néz rám, hogy egy világ fog benne összeomlani, amikor beteszem a ketrecbe és otthagyom :-(  Félek :-(((




A póló most azért van, hogy ne legyen tölcsér, amikor tudok rá figyelni. Azóta kicsit átszabtuk. Az ujjakat levágtam, a nyakát szorosabbra kötöttem, a hátsó lábainak lyukakat vágtam, és egy hajpánttal az egészet összefogtam. Így jó kis kezes-lábas lett belőle:-)



Jó éjszakát mindenkinek :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése