2013. február 16., szombat

Angyalok és kavicsok.....

Az első kutyusokkal gyakran lementem a Duna partra sétálni. Tavasz volt, szép idő, víz, friss levegő. Aztán, amikor tudtam, hogy elutazik a kutyusom, lementünk elbúcsúzni a Dunától...Egy alkalommal lenéztem a földre és megláttam a sok kavics között egy különlegesen szépet....Megszólított. Felvettem....és azt mondtam a kutyusnak, ez a kavics a tiéd lesz, és az enyém.....ezt hagyod itt emlékbe nekem.
Hazavittem, megmostam , és ráírtam a dátumot és a kutyus nevét. A következő kutyussal ugyanezt tettem. Kerestük együtt azt a Duna parti kavicsot, amelyik nekünk kiáltott :-)

Azóta is gyűjtöm a kavicsokat. Már 8 db van :-)

És hogy jönnek ide az Angyalok?

Azt pedig én adom nekik emlékbe. Egy kavicsot itt hagynak, egy angyalkát elvisznek.....

Nézzétek, milyen szépek együtt!   Angyalok és kavicsok :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése