2013. február 14., csütörtök

Az utolsó.....már megint :-(

Az utolsó séta, az utolsó este, az utolsó vacsora.....Mennyire gyűlölöm....
Szálkás holnap elutazik. Csupán 2 hetet töltött nálunk, és bizony, sokat volt büntiben, sokat morgolódtunk a rosszaságai miatt, de nagyon-nagyon megszerettük őt. És nagyon-nagyon nehéz lesz az elválás, mint mindig :-( Ezt soha nem lehet megszokni.........és ebben a pillanatban hatalmas csörgés hallatszik a konyhából....:-( Szálkás megpróbálta megszerezni a vacsora maradékot a tűzhelyről :-( De kicseleztem ám, mert néhány tálat tettem a tepsi elé :-) Akadálynak ....az csörgött.

Na szóval. Ördögfióka. Kiengedem pisilni, és úgy jön vissza, hogy nyakig saras. Persze azonnal végigtrappol a házon :-( Ma kapott egy új nyakörvet az útra. Eddig a Zeuszét használta, mert amiben őt hozták, az egyszerűen szétmállott. 10 percen belül lerágta a kilógó végét :-( Útban volt neki...

Csináltunk egy tesztet. Adtam neki 3 db szaftos szeletelt kenyeret, apróra törve. Mondtam a fiúknak, 3 mp....és üres lesz a tál. Tévedtem. 5 mp volt :-) Félelmetes.

A lépcsőn úgy rohan le, hogy amikor megérkezik, nem tud megállni, és "felnyalja" a követ :-) Féltem, hogy megsérül, de hiába veszekszem vele, még nem sikerült leszoktatni erről (sem)

És még sorolhatnám a csínytevéseit...
Pedig alapjában nyugodt kutyus. Amikor egyedül vagyunk itthon, semmi izgalom, olyankor alszik órákon keresztül. Az éjszakáink is nyugodtak, ma pl.csak reggel fél 6-kor kellett kiengednem pisilni :-) Az órám 6.40-re van felhúzva, nem nagyon díjaztam .

De most már minden mindegy, hiszen holnap elutazik. Angliába.
Holnap sírós napom lesz megint. Hiányozni fog. Egy kis életet hozott a házba :-)
Nagyon kívánom, hogy szerető családja legyen.
 Mert megérdemli.


Barátkoznak.....az igazság az, hogy Hanga megpróbálta Szálkást elzavarni a plédről, de ő fütyült rá....:-) Így aztán Hanga beletörődött.....és mellé kucorodott :-))



Hajaj.....még a végén barátnők lesznek :-)



Szálkás kedvenc helye :-)  A konyhaaaaa  :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése