2013. október 21., hétfő

Hétköznapok

Szaladnak a napok....Fanni jól érzi magát nálunk :-)  Zeusszal is jól kijönnek, sokat higgadt a kiscsaj :-)
Az étvágya remek, jó sokat eszik, de még nem látszik rajta nagyon :-( Vitamint is kap, mert a tápláló zöldséges koszton kívül megeszik naponta néhány almát, amit vagy a kertben talál, vagy a ládában :-(
Imád sétálni, rohangálni, de pórázon még mindig katasztrófa, viszont remekül behívható. A helyzet az, esze ágában sincs elveszni :-)
Sajnos, még mindig próbál kaját lopkodni az asztalról, szekrényről, és fogalmam sincs, mit tegyek ellene....
A szobatisztásaggal remekül áll, kivéve amikor nem....Éppen ma dicsekedtem vele, hogy milyen megbízhatóan szobatiszta lett, erre este lepakolt egy nagy kupaccal az étkezőbe :-(  Pedig előtt 10 perccel voltunk kint pisilni. Na, ezt nem értettem. Szóval, van még mit tanulni. Édes, aranyos pici lányka amúgy....

Apró történetek: ma eltűnt az egyik papucsom. Egy fél pár. Össze-vissza kerestem a házban, kertben, és sehol de sehol nem találtam :-( Pedig elég feltűnő, rózsaszín :-) Végül este Tomi megtalálta az emeleten az ágyamban :-)   Jajjjj...

Tegnap kitettem a terasz asztalra hűlni az ebédjüket egy nagy fazékban. Egyszer azt vettük észre, hogy fent áll az asztal tetején és lefetyeli a fazékból az ételt....jajjjj.....nincs akadály, ha kajáról van szó :-(

Egyébként napközben elég nyugodt, sokat fekszik, szundikál, ha nincs semmi program. Persze, ős legszívesebben játszana egész nap, de Zeusz ebben nem partner, így aztán nincs mit tenni :-)

Ma este viszont vendég érkezett, Csoki vizsla, aki már tavasszal élvezte a vendégszeretetünket egy hétig. Most a család utazik, és Csoki nálunk lesz egy darabig.....Az első fél óra necces volt.....volt ugrálás, morgás, kergetőzés, stb....De nem tűntek ellenségesnek, és végül órákig tartó hatalmas játék lett az esti program. Jól elfáradtunk, remélem, ők is.....Most csend van, remélem aludni fognak, mert én elég álmos vagyok :-)  Fotókat majd holnap, ma már nem volt hozzá erőm.


Nem, nem vertük ki a fogait....van neki ...csak nem látszik :-)




Ez a könyörgő nézése :-)  Én is kééééérek :-)


Ilyen sovány még mindig :-)



Fanni álmos....

Egyre álmosabb......de még tartja magát :-)



Már nem tartja :-)


Fannika kidőlt :-)   Jó éjszakát :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése