2013. augusztus 31., szombat

Hanga hírek

Hangáról is írt a gazdi már régebben, csak elmaradtam.
Jól érzi magát, és nagyon szeretik.....röviden ez a lényeg :-)

Amit szeretnék elmesélni, mert nagyon meghatott. A rendelőben időnként megkérdezik, mi hír Hangáról. Legutóbb Zsuzsi érdeklődött, kérdezte, vannak-e képek, megígértem neki, hogy küldök e-mail-ben. Így is tettem, egy levélke kíséretében, ahol leírtam, hogy hol, milyen körülmények között él.

Amikor legközelebb mentem, talán Bambusszal, épp Zsuzsi volt szolgálatban. Odahúzott az asztalhoz, hogy nézzem csak....gondolta, megörvendeztet...

Háááát, a könnyeimmel küszködtem a meghatódottságtól. A képek közül egy nagyon szépet kinyomtatott, rajta a Hanga felirat, és felragasztotta a falra a laptop mellé.....ahol bárki igen jól láthatja :-)

Istenem, micsoda kedves gesztus!! Igaz, hogy ezután, ha bemegyek a rendelőbe, mindig könnybe lábad majd a szemem......és nem tudom, meddig lesz majd az ő képe kitéve....DE NAGYON KÖSZÖNÖM ezt a figyelmes, kedves gesztust!!!  Nagyon....








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése