2013. augusztus 31., szombat

Böske

Böske tegnap délután elköltözött. Mariann jött érte. Éreztem, kicsit összezavarodott, sejtette, valami van a levegőben, valami változás lesz. Biztos vagyok benne. Ennek ellenére nyugodtan ült be az autóba, és elment....   Megkezdődött új élete, új családjában.
Nagyon szeretjük Őt, és soha nem fogjuk elfelejteni, hisz nagyon hosszú időt töltött velünk.

Ahogy a vizslamentők szokták mondani :  Boldog gazdis életet kívánunk, drága Böskénk!! Mert megérdemled!
Boldog vagyok, hogy megismerhettelek, és az ideiglenes mamid lehettem.

Hjaaaa....könnyeket letörölgetni.....már útban van felém a következő menteni való...

Mariannal, a gazdi-mamival beszéltünk többször tegnap este a FB-on. Minden rendben volt, bár kicsit nyugtalan volt Böske. Nem találta a helyét, és valószínűleg nem értette, hogy most mi történik...
Éjjel Mariann vele aludt a nappaliban, sokat járkált, mozgolódott.....ez számomra nem újdonság, az első éjjel szinte mindig ilyen az új kutyusokkal. Ma már voltak sétálni is, azt biztosan nagyon élvezte :-) Bízom benne, hogy gyorsan beilleszkedik az új családjába, hiszen nagyon várták őt, nagy szeretettel....

Remélem, hamarosan képeket is tudok mutatni.

Nem írtam ugyan bővebben, de még két hetet lent töltöttünk a Balatonnál, tegnap előtt jöttünk végleg haza. Szeretett ott lenni, na de ki nem? :-)  Fotókat nem nagyon csináltam, viszont egy nagyon emlékezeteset igen.....az autóban bemászott a Bandi ölébe, így utazott....   Ez az utolsó velünk készült képe, ezzel búcsúzunk, és majd mutatjuk az új élet fotóit hamarosan :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése