2013. június 26., szerda

Szofi gazdis lett!!!!

Hajjajjjj, de már mikor....csak nem tudtam írni.   Junius 15-én érkeztek hozzánk a kérői, és haza is vitték magukkal :-)

Szofi/ Katica   BORA lett!

Na szóval, ez úgy történt, hogy volt egy kedves család Szeged mellől, akiket nagyon érdekelte Szofi. Így aztán gyerekestül felkerekedtek, és felutaztak Budapestre megismerkedni vele.

Én úgy éreztem, nem volt azonnali a szerelem. Szofi nagyon nyugodt volt, pedig az apu gazdinak sportolási tervei voltak vele. Kedves volt ugyan, de nem azt a mindent és mindenkit lehengerlő Böske típus :-)))

Órákon keresztül barátkoztak, ismerkedtek, beszélgettünk, meséltem nekik. Majd megkértem a férjemet, sétáljanak ki a szabadba, hadd lássa a gazdi jelölt, hogy Szofi bizony egy igazi vadászkutya, ha úgy adódik :-)
Ez már meggyőző volt, úgy döntöttek, hazaviszik :-)

Gyorsan történt minden.....de mindig azt mondom, ha mennie kell, essünk túl rajta mielőbb. Zárójelben jegyzem meg, klasszisokkal könnyebb úgy elengedni a kutyust, hogy látom, nagyon jó helyre kerül. Hogy már az autóba is szerető kezek közé ül be, és nem abba a ronda ketrecbe kell betennem és rázárni az ajtót :-(

Azon kívül, már aznap este hírt kaptam, hogy rendben megérkeztek, és azóta is tartjuk a kapcsolatot Zitával, a mama-gazdival :-)  Ez így nagyon jó.

Néhány kép az indulásról. Szofi boldogan ment.


 



Hamarosan megkaptam az első fotókat és beszámolót. Csak tömören írom le, hiszen ez már egy másik blog témája lehetne, amit Zita ír :-)

A cicák miatt kicsit aggódott a család, nem alaptalanul :-)  Volt némi összetűzés, de mára megoldódott. Már fütyülnek egymásra. A szomszéd kutyusokkal és lovakkal viszont remekül kijön Szofi. Gyerekekkel, emberekkel szintén, de ezt tudjuk :-) Az első napokban nem találta a helyét.....mindenképpen ágyban szeretett volna aludni :-)))   Végül a gazdik hálószobája előtt táborozott le, és most már jól alszik.

Rengeteget sportol. Reggel-este futnak, sétálnak a gazdikkal, amúgy meg kertes házban lakik.

No, egy nagy probléma adódott. Szofi pakol, rombol, ha egyedül hagyják a házban :-(
Ezt fel nem tudtam fogni, hogy hogyan lehetséges, hiszen 1-2 óráról van csak szó, és nálunk soha semmi kárt nem csinált :-(  Azt hiszem, megfejtettem a titkot....Nálunk hárman voltak. Így, amikor otthon hagytam őket pár órára, akkor sem maradt egyedül, mert ott volt Böske és Zeusz. És mivel ők tényleg nagyon rendes kutyák, Szofi ezt látta tőlük, ez volt a minta. Gondolom....

Nem húzom az időt, meséljenek nektek a gyönyörű fotók!

BORA, nagyszerű családod lett!!  Kívánom, hogy legyetek együtt nagyon boldogok, egy szép, hosszú vizslaéleten át!! Mert megérdemled!! Boldog vagyok, hogy megismerhettelek és az ideiglenes mamid lehettem néhány hétig! Zita, remélem, hogy a kapcsolatunk nem fog megszakadni, és időnként híreket kapok Boráról!     Na ugye.....minden jó, ha a vége jó! :-)


Hosszú volt az út hazafelé....kicsit megmozgatták :-)



A szomszédok :-)

 Hopp, egy macsek :-)  Lehet, hogy nem látott még ilyet?? :-)


Kis gazdi sétáltatja :-)  

 A rajongó tábora :-)







 Ajjaj......a konyha :-(  Azt már csak hallomásból tudom, hogy a kakós-málna szörpös tappancsaival végig járta a kanapét...:-(  És még a függönyt is mosni kellett :-(
Kicsit megrémültem, hogy a másnapi postával visszakapom.....elsőbbségivel :-)


A mező......:-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése