2013. május 21., kedd

Szofi/ Katica.....a 11. :-)

Adós vagyok ezzel a poszttal. Szofi, a 11. ideiglenesem május 19-én érkezett hozzám.


Ő egy csodaszép Németvizsla leányka, 3-4 év körüli. A Szofi nevet én adtam neki. Gyerekkoromban volt egy Szofi nevű Németjuhász kutyám.....szép emlék. Katica a Vizslamentőknél lett a nyilvántartási neve. Ő a 110. kutyájuk ebben az évben :-(
A története röviden : hetek óta kóborolt az utcán, majd egy állatbarát befogta, hazavitte, megfürdette, megetette, szeretgette....és két napon át szedegette belőle a kullancsokat :-(  Közben pedig segítséget kért a Vizslamentéstől.  Gertri, köszönjük!!!  Köszönjük, hogy nem hagytad őt magára, hogy pártfogásodba vetted, ezzel segítve őt egy szebb, boldogabb  jövőhöz! :-) Megérdemli!

A történet érdekessége még az is, hogy a férjem és nagy fiam vasárnap a balatoni nyaralónk kertjét tették rendbe, és mivel a kutyus is a Balatonnál volt, kézenfekvő volt, hogy ők veszik át, és hozzák haza...majd :-)   Az átadás ugyanis délelőtt történt, de csak este érkeztek meg. Nézzétek meg az első képeket, amik a "téliesített" nyaralóban készültek!   Szofi nyugodtan viselkedett, bár szerintem baromira unta magát egyedül :-)










Itthon egész simán mentek a dolgok. Böske ugyan zsörtölődött egy kicsit, de egy órán belül már haverkodott :-)
 Nem értettem, miért nem fekszik le rendesen a párnára :-)




Közeledés :-)



Tegnap este elvittem orvoshoz, kapott egy i betűs injekciót ( mindig elfelejtem a nevét :-(  ) arra az esetre, ha véletlenül egy nyomi kullancs megfertőzte :-(  Nagyon remélem, hogy nem!! Kapott rendszámot - chipet és oltási könyvet, féreghajtót. Átnézték a szemeit, fülét....A két könyökén felfekvés van, valószínűleg betonon aludt. Ami meglepő, hogy egyáltalán nincs lefogyva....sőt, még picit duci is. Valószínűleg kapott enni valahol...

Az evésről jut eszembe, igen jó étvágya van, és úgy eszik, mint egy malac :-)
Sajnos, ő is az az asztalra felugrálós típus, de keményen neveljük :-) Nem lopunk kaját!!

Nyugodt, barátságos, szeretet éhes. Na persze sétálni, a mezőn rohangálni ő is nagyon szeret :-)  Nem sétál szépen pórázon, még ezt is tanulnia kell. Egyelőre semmiben nem tett kárt, bár ma őt is kompost ládából halásztam elő :-(  Úgy látszik, a kukázás, a guberálás a vérében van :-( Időre lesz szüksége, amíg leszokik róla.

A gyerekeket is imádja, de valahogy ő is engem választott ki :-)

Hirtelen ennyi. Szorítsatok, hogy minden rendben legyen, és elfelejthessük a kullancs kalandot! Pár napig még izgulok miatta :-(

Aztán bízunk benne, hogy a Vizslamentés hamar talál neki szerető családot. Mert ő egy álom kutya! És megérdemli :-))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése