2013. május 18., szombat

Sánti

Sántika elutazott egy hete. Ahogy írtam az utolsó postban. Nehéz volt :-( Tüneményes kutyuska. Imádom. Remélem, nagyon-nagyon boldog lesz!

Vasárnap este megjelentek az első fotók. Gyönyörűek! Annyit lehet tudni, hogy egyelőre az egyik állatvédőhöz került átmenetileg, a gazdija valami miatt nem tudta fogadni. Talán nyaral....
De ettől a fotótól elolvadtam :-)  Az első napon készült.


Úgy fekszi a pasi ölében, mintha mindig is az ő kutyusa lett volna :-))





 



Nos, nem találok szavakat. A mendei Sánti új, boldogságos élete megkezdődött. Sokszor leírtam már, mennyire szeretlek, és légy boldog, stb...  Most azt írom búcsúzóul, boldog vagyok, hogy megismerhettelek  a pótmamid lehettem :-))

Egy képet még mutatok, de csak az erős idegzetűek nézzék meg :-(

Ugye, értitek már, miért olyan keserves az elválás?  :-(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése