2013. december 29., vasárnap

Luca, a 18.

Luca jött, látott és győzött....:-)  Mindez olyan gyorsan történt, hogy csak a fejemet kapkodtam....:-)
Amint elment Fannika, jött az értesítés, hogy lenne itt egy nekem való kisleány....
Annyi időm sem volt, hogy a párnákat kimossam, december 15-én kora reggel megérkezett Luca a Mátrából. A nevét én adtam neki, mivel Fannika Luca napon költözött el :-)

Amit tudni lehet róla. Gazdái beköltöztek egy közeli városba, a kuytust nem vitték magukkal. A régi kertben hagyták egyedül, láncon kikötve :-(  Néha kimentek enni-inni adni neki :-( Ázott-fázott, éhezett, magányos volt :-( Állatszerető emberek "kérték" el, nem marasztalták a "gazdik" :-(  Amúgy is baba született a családban, ott már nincs helye a kutyának :-( :-( :-(

Luca kedves volt és barátságos, velünk is, Zeusszal is. Meglepő módon szobatiszta volt. Nem haragudott meg azért, hogy behoztuk a meleg házba :-)  Élvezte a puha párnát, az ágyban alvást, a finom főtt ételt, a szeretgetést.....   Mind minden kutyus.

Volt némi bőrproblémája, amiről kiderült, allergiás bőrgyulladás, néhány régi seb a testén itt-ott, és egy csúnya fülgyulladás. Oltás, chipezés, féreghajtás mellett minderre megkapta a kezelést. A gazdi szerint be volt chipezve és az oltásai is rendben voltak, de az oltási könyvet sajnos nem találták.....:-(  És méginkább sajnos, hogy a dokinál a kutyus nem csipogott :-( Miért kell hazudni? :-(  

Szóval, jól megvoltunk. Nem lopkodott kaját, nem rágott papucsot, csak a saját fekvős párnáját rágta ki merő szórakozásból :-(  Konkrétan játszott vele... Jut eszembe, az én paplanom végét is el kezdte csócsikálni, de ennek elejét vettem hamar :-(

Pár nap telt el, és gazdi jelölt érdeklődött telefonon...  Gondoltam, közelednek az ünnepek, most úgysem akar senki kutyázni, el lesz itt velünk. Még karácsonyi ajándékot is vettem neki, egy kötél labdát :-)
De tévedtem, mert Vikiék azt akarták, a karácsonyt már együtt ünnepelhessék az új családtaggal :-)

Az események felgyorsultak. Szombaton eljöttek megismerkedni Lucával, és azonnal beleszerettek :-)
Hétfő reggel még visszavittem fülkontrollra, és délután költözött :-)

Azóta csodás élete van, kényeztetik ezerrel :-)  Majd mutatok képeket és Ti is láthatjátok. Ez ám a siker történet!!  És hála égnek, sokadszorra élem át !

Először a velünk töltött néhány napról :










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése